نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شرط پاراتیچی برای دمیرال، میلان را آچمز کرد!

شرط پاراتیچی برای دمیرال، میلان را آچمز کرد!

 

در حالیکه مریح دمیرال مدافع 21 ساله و ترکیه‌ای بانوی پیر در تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های فصل بعد حضور دارد، در چند روز گذشته خبری مبنی بر تمایل روسونری برای به‌خدمت ‌گرفتن قرضی این مدافع جوان در رسانه‌ها منتشر شده است.

 

با توجه به حضور ماتیاس ده‌لیخت و حضور دیگر مدافعان یوونتوس نظیر کیلینی، بونوچی، روگانی و....، باشگاه میلان امیدوار بود بتواند به صورت قرضی از دمیرال در خط دفاعی خود استفاده کند. اما امروز Sky Sport Italia در گزارشی مدعی شد باشگاه یوونتوس به هیچ عنوان قصد واگذاری مدافع 21 ساله خود را ندارد و اخبار منتشر شده برای واگذاری دمیرال به میلان حقیقت ندارند.

 

فابریتزیو رومانو، خبرنگار Sky Sport که پیش‌تر خبر تمایل میلان برای به خدمت‌گیری دمیرال را رسانه‌ای کرده بود، امروز در گزارش جدید خود تأیید کرد که بانوی‌‎پیر هیچ قصدی برای واگذاری مدافع ترک‌تبار خود به میلان ندارد و فابیو پاراتیچی بسیار به این بازیکن جوان امید و علاقه دارد و حتی در صورت انتقال قرضی او، این انتقال باید با شرایطی صورت بگیرد که همچنان کنترل آینده این بازیکن در اختیار یوونتوس باشد.

 

میلانی‌ها که امیدوار بودند بتوانند با توجه به ترافیک خط دفاعی یووه، دمیرال را به سن‌سیرو بیاورند، احتمالاً توان اقتصادی اجابت خواست‌های مدیر ورزشی یووه برای به خدمت گرفتن دمیرال را نداشته باشند.

 

گفتنی است مریح دمیرال روز پنجم ژوئیه با قراردی 5 ساله به ارزش 18 میلیون یورو و حقوق سالیانه 1.3 میلیون یورو در سال، بعد از یک حضور موفق در باشگاه ساسوئولو، به تورین آمد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: